اسنپ فود، آماده همکاری با سازمان ها!
اسنپ فود تا کنون همکاریهای مشترک بسیاری با سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی انجام داده است.
اگر فکر می کنید در سازمانتان فرصت خلق ارزش مشترک با اسنپ فود وجود دارد، همین امروز همکاری خود را با ما آغاز کنید.
اسنپ فود تا کنون همکاریهای مشترک بسیاری با سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی انجام داده است.
اگر فکر می کنید در سازمانتان فرصت خلق ارزش مشترک با اسنپ فود وجود دارد، همین امروز همکاری خود را با ما آغاز کنید.
در سالهای اخیر در پی تغییرات، تنوع و گستردگی بهوجود آمده در خدمات اسنپفود، طیف مخاطبین این مجموعه نیز گستردهتر از قبل شده است. در حال حاضر با توجه به تنوع سنی، فرهنگی و اجتماعی مخاطبین فرصتی طلایی برای همکاری و پارتنرشیپ با سازمان های دیگر فراهم شده است. ما درکنار شما میتوانیم با به اشتراک گذاشتن امکانات و منابع موجود در راستای خلق ارزش برای مشتریان و جامعه، گامی بلند و موثر برداریم.
کمپین های تبلیغی مشترک با ایده های جذاب و خلاقانه و استفاده از رسانه های مختلف!
همکاری در باشگاه مشتریان، ارائه پیشنهاد خرید به مشتریان هر دو کسبوکار و همکاری در فروش اسنپفود
استفاده از بسته های خدمات رفاهی سازمانی، تسهیلات متقابل و ...
از برگزاری کلاس های آموزشی تا همکاری در زمینه مسئولیت اجتماعی و شیوه های نوآورانه دیگر!
true
کد تایید به شماره پیامک شد.
۰۵:۰۰ مانده تا دریافت مجدد کد.
خیر، اساس پارتنرشیپ بر همکاری متقابل است و رابطه دو شرکت همکار به صورت مشتری و فروشنده نیست.
به طور کلی خیر. تنها در صورتی که خدمات و جامعه مشتریان شرکت مقابل ارتباط خیلی کمی با اسنپ فود داشته باشد، گزینههای همکاری محدود خواهد شد.
بله تمامی استارتآپها و شرکتهای کوچک در صورتی که پتانسیل خلق ارزش مشترک داشته باشند، میتوانند یکی از شرکای تجاری ما باشند.
جای نگرانی نیست. در این مورد با همفکری و برگزاری جلسات ایدهپردازی میتوانیم باهم به نتیجه مطلوب برای هر دو سازمان برسیم. اگر تمایل به همکاری و شرایط آن را دارید کافیست از طریق این صفحه ثبت نام کنید.